Hi, How Can We Help You?

Forretningsbetingelser

Forretningsbetingelser

Gennerelle forretningsbetingelser

Indledning

Disse forretningsbetingelser for Admin4you – CVR nr. 26536618 – gælder for det arbejde, som udføres af Admin4you for sine kunder.

Der udarbejdes samarbejdsaftale mellem kunden og Admin4you, som tilsammen udgør dette grundlaget for samarbejdet. I tilfælde af at samarbejdsaftale afgiver fra disse generelle forretningsbetingelser vil samarbejdsaftale have forrang.

Ydelserne

Admin4yous ydelser overfor kunderne er beskrevet i aftalebrevet og ligger som sådan til grund for det arbejdet, som udføres.

Ydelserne kan være løbende ydelser, men også enkeltopgaver.
Samarbejdsaftalen indeholder de aftalte deadlines med kunden og Admin4you.

I det tilfælde at der ikke er aftalt nogen deadline bestræber Admin4you sig på at levere ydelse så hurtigt som muligt under hensyntagen til deadlines fra myndigheder.

Bemanding

Det er alene Admin4yous valg hvilken bemanding, der sættes på opgaven/ydelsen med mindre andet tydeligt fremgår af aftalebrevet.

Admin4you kan erstatte medarbejdere med andre i tilfælde af opsigelser, sygdom eller andre forhold, som gør dette nødvendigt for at kunne levere ydelsen.

I tilfælde af fejl fra en af Admin4yous medarbejdere eller samarbejdspartnere kan der ikke rejses krav direkte mod denne.

Kundens forpligtelser

Kunden skal til enhver tid stille de for opgaven nødvendige oplysninger mv. til rådighed for Admin4you.

Såfremt Admin4yous medarbejdere/samarbejdspartnere opholder sig på kundens adresse, i forbindelse med opgaven/ydelsen er det alene kundens ansvar at kontorforhold, brug af systemer (software ol.) ikke strider mod lovgivningen eller 3. mands rettigheder.

Kunden træAer alle ledelsesmæssige beslutninger forbundet med opgaven/ydelsen, herunder også beslutning om indberetninger til myndighederne. Dog opretholder Admin4you den ledelsesmæssige ret over egne medarbejdere/samarbejdspartnere desuagtet om disse
arbejder på kundens adresse eller på Admin4yous kontor.

Kunden skal loyalt samarbejde med Admin4you om opgavens/ydelsens løsning, herunder sørge for relevante adgange til data og systemer, besvarelse af spørgsmål rettidigt og generelt informere, såfremt forhold, der kan have relevans for opgavens løsning ændrer sig.

Honorar

Honoraret fastsættes i samarbejdsaftalen og alle priser er opgivet ex. Moms. Såfremt der ikke er aftalt honorar i samarbejdsaftalen faktureres Admin4yous ydelser efter gældende sats ud fra medgået tid.

Alle priser reguleres årligt 1. januar efter index, dog min 3%, uden forudgåede varsel eller besked herom.

Med mindre andet tydeligt fremgår af samarbejdsaftalen opkræves 3% gebyr på hver faktura til dækning af compliance, herunder bl.a. håndtering af hvidvask.

Dersom Admin4you har udlæg til færge, bro, kurer, gebyrer mv. viderefaktureres dette til kunden.

Aftalens ophør

Med mindre andet er aftalt i samarbejdsaftalen er der altid et opsigelsesvarsel på 3 måneder.

Opsigelse skal fremsendes skriftligt at begge parter inden udløb af indeværende måned, hvorefter opsigelsesvarsel indtræder.

I tilfælde af at aftalen bringes til ophør før dens udløb iht. Ovenstående er Admin4you berettiget til honorar i hele opsigelsesperiode. Med mindre andet er aftalt i samarbejdsaftalen beregnes dette honorar som et gennemsnit for de sidste 6 måneder.

Fortrolighed

Der er mellem kunden og Admin4you fortrolighed omkring indgåede aftaler.

Admin4you har fuld fortrolighed omkring kundens forhold og må således på intet tidspunkt videregive informationer uden kundens accept.

Oplysninger som afgives til offentlige myndigheder anses ikke som være fortrolige.

Admin4you må over 3. mand oplyse om samarbejde med kunden, men ikke indholdet af samarbejdet.

Persondata

Admin4you behandler en række personoplysninger på vegne af kunden for at kunne levere den aftalte ydelse.

Admin4you indsamler nødvendige oplysninger om kunden af hensyn til lovgivning og andre regler, herunder også oplysninger som gør Admin4you i stand til at levere en professionel service overfor kunden.

I alle forhold omkring persondata er Admin4you databehandler og kunden er dataansvarlig ligesom det i alle forhold er dataansvarliges pligt at sørge for korrekt fremsendelse af information til Admin4you.

Elektronisk kommunikation

Admin4you og kunden kommunikerer primært via mails og andre digitale platforme med de risici som dette medfører. Hver part er selv ansvarlig for at beskytte egne systemer og programmer.

Hverken Admin4you eller dennes underdatabehandlere kan gøres ansvarlig for fejl, virus, tab af data, forsinkelser, ødelæggelser ol. som kan være forårsaget af elektronisk kommunikation.

Hvidvask (KYC)

Admin4you er omfattet af kravet omkring hvidvask, hvilket indebærer at et hvert kundeforhold skal have gennemført hvidvaskkontrol.

Admin4you benytter pt. Creditro som platform for KYC.

Som led i reglerne omkring hvidvask er Admin4you forpligtet til, uden kundens kendskab, at orientere SØIK i tilfælde af mistanke om at kunden begår hvidvask.

Ligeledes er Admin4you forpligtet til, uden kundens kendskab, at orientere hvidvaskregistret om ulovligt lån, desuagtet at disse er tilbagebetalt.

Force majeure

Opstår en force majeure situation suspenderes Admin4yous forpligtelser iht. Samarbejdsaftalen så længe force majeure situation pågår.

Force majeure dækker over særligt opståede begivenheder, som ligger uden for Admin4yous kontrol og som Admin4you ikke har mulighed for at forudse, herunder (men ikke begrænset til) pandemier, krig, cyberangreb.

Lovvalg og Værneting

Enhver uenighed mellem parterne omkring samarbejdet og aftales skal først om fremmest forsøges løst via dialog. Er dette ikke muligt afgøres dette ved dansk ret med Admin4tyous hjemsted som værneting.